رویانیان از کاندیداهای دیگر عذرخواهی کرد

رویانیان از کاندیداهای دیگر عذرخواهی کرد




 

 


رویانیان از کاندیداهای دیگر عذرخواهی کرد


تاریخ : دوشنبه ،
30 اردیبهشت 1392

مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس با صدور اطلاعيه‌اي درباره معرفي سرمربي جديد پرسپوليس توضيحاتي را ارائه کرد و قبل از جلسه روز دوشنبه هيات مديره از گزينه‌هاي سرمربيگري عذرخواهي کرد.


در اطلاعيه مدير عامل باشگاه پرسپوليس که در اختيار روابط عمومي باشگاه قرار گرفته، آمده است:

به گزارش ايسنا، پس از فينال جام حذفي و استعفاي يحيي گل‌محمدي نشست‌هايي با اعضاي کميته فني و هيات مديره باشگاه برگزار شد که در پي اين جلسات چهار گزينه براي سرمربيگري پرسپوليس انتخاب گرديد. سه گزينه ايراني و يک مربي خارجي. نشست‌هايي نيز با گزينه‌هاي سرمربيگري پرسپوليس برگزار شد و مذاکراتي با لطف اين بزرگان انجام شد. پس از اين مذاکرات آنچه که بسيار مهم، آموزنده و ستودني بود واکنش و نوع رفتار آنها بود. آقاي محمد مايلي‌کهن کانديداتوري خود براي پرسپوليس را افتخاري دانسته و متواضعانه اعلام کردند ضمن شکر خداوند متعال در صورت انتخاب به عنوان سرمربي براي موفقيت تيم محبوب خود تلاش خواهند کرد و اگر انتخاب نشوند نيز براي سربلندي پرسپوليس و هواداران دعا خواهند کرد.

سکوت آقاي درخشان نيز حکايت از احترام ايشان به باشگاه و تلاش وي براي بوجود آمدن فضايي بدور از تنش و حاشيه‌هايي در روند انتخاب سرمربي پرسپوليس داشت. آقاي افشين پيرواني نيز که در کميته فني به عنوان گزينه سرمربيگري مطرح شده بود رفتاري کاملا حرفه‌اي داشته و با اين رفتار، تعصب خود به پرسپوليس را در عمل‌ نشان داد. منصور ابراهيم‌زاده نيز بواسطه کارنامه درخشاني که در شش سال اخير از خود برجاي گذاشته‌ با توجه به نظر و ديدگاه مثبت هواداران پرسپوليس در ليست کانديداها قرار گرفت و بواسطه سفر زيارتي‌شان به کربلاي معلي مذاکراتي تلفني با ايشان انجام شد. در نهايت و پس از نشست مشترک کميته فني و هيات مديره اعلام شد که سرمربي پرسپوليس از بين محمد مايلي‌کهن و منصور ابراهيم‌زاده معرفي خواهد شد. در اين ميان همانطوري که عصر ديروز اعلام کرديم گزينه سومي هم وجود داشت که آقاي دايي بود و مذاکرات با ايشان در پي هماهنگي اوليه با مديريت باشگاه راه‌آهن همزمان با دو گزينه نهايي ديگر پيگيري مي‌شد اما از آنجا که دايي با باشگاه راه‌آهن قرارداد داشت نمي‌توانستيم اخلاقا و قانونا نام ايشان را مدام اعلام و تکرار نماييم چرا که ايجاد ابهام نسبت به حضور يا عدم حضور ايشان در پرسپوليس مشکلات باشگاه راه‌آهن براي فصل نقل و انتقالات را بيشتر مي‌کرد. به همين دليل و در پي هماهنگي‌ با باشگاه راه‌آهن نام ايشان کمي ديرتر اعلام شد تا هماهنگي‌هاي کاملتري با آقاي دايي و مسئولان محترم باشگاه راه آهن صورت گرفته باشد. در مجموع بايد بگويم همه اين عزيزان از مفاخر و شخصيت‌هاي بزرگ و مطرح فوتبال ايران هستند که احتمال حضورشان در پرسپوليس با رضايت‌مندي و شعف هواداران پرسپوليس همراه بوده است.

ما افتخار مي‌کنيم آقاي ابراهيم‌زاده که در سال‌هاي اخير کارنامه درخشاني داشته و داراي رنکينگ بين‌المللي نيز است به تماس تلفني ما لبيک گفته و شايد هم راضي نبودند که قبل از توافق نهايي و انتخاب قطعي، نامشان به شکلي گسترده در رسانه‌ها مطرح شود چرا که قرار بود امروز با آقاي ابراهيم‌زاده و در بازگشت ايشان از سفر کربلا ديدار و جلسه‌اي داشته باشيم.

آقاي دايي نيز با باشگاه راه‌آهن قرارداد بسته بودند و آقاي مايلي‌کهن نيز همچون ساير گزينه‌ها پيشنهاداتي از سوي ساير تيم‌ها داشتند و چه بسا طول کشيدن روند انتخاب سرمربي پرسپوليس لطماتي را به روند مذاکرات آنها با ساير تيم‌ها زده باشد.

به همين واسطه از همه اين عزيزان پوزش طلبيده و اميدواريم به نوعي مشکلات ما را درک کرده و يا اگر قصوري در اين باره داشته‌ايم ما را به بزرگواري خودشان ببخشند. ما نشستي هم با بيش از 20 پيشکسوت عزيز باشگاه پرسپوليس داشتيم و نظرات آنها را هم جويا شديم که در مجموع ديدگاه‌ها و نظراتشان تاکيد بر انتخاب يک مربي پرسپوليسي بود. با اين وجود با توجه به تصميمات اتخاذ شده در جلسه روز شنبه با کميته فني و هيات مديره نام ايشان در جلسه روز دوشنبه هيات مديره باشگاه پرسپوليس در کنار محمد مايلي‌کهن و علي دايي به عنوان گزينه‌هاي نهايي سرمربيگري بررسي خواهد شد اما ما در نهايت بايد يکي از اين سه بزرگوار را به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب کنيم و قطعا پس از انتخاب سرمربي جديد وظيفه خود مي‌دانيم که به رسم ادب و بواسطه لطفي که اين عزيزان به باشگاه پرسپوليس داشته‌اند از دو گزينه ديگر رسما و کتبا تقدير و تشکر کرده و مراتب سپاس خود را از آنها اعلام نماييم.

در اين ميان واقعا خود را شرمنده اين عزيزان مي‌دانيم که به دليل اهميت انتخاب سرمربي جديد پرطرفدارترين تيم فوتبال آسيا نام اين مربيان ارزشمند تا اين حد و به اين شکل رسانه‌اي شد. شايد به نوعي اين موضوع به واسطه اهميت و حساسيت انتخاب سرمربي پرسپوليس از کنترل ما خارج بود. وظيفه خود مي‌دانيم بار ديگر از گزينه‌هاي سرمربيگري پرسپوليس به دليل اينکه دو هفته‌اي درگير مذاکره با ما بودند و لطماتي به ساير پيشنهادهاي دريافتي‌شان وارد شد، عذرخواهي کنيم. نکته ديگر اينکه بايد بگويم که برداشت شخصي بنده از مذاکراتي که پيش از اين شخصا با مسوولان وزارت ورزش داشتم اين بود که آنها تاکيد بر گزينش يک مربي ايراني داشته و ترجيح مي‌دادند که رويکرد باشگاه پرسپوليس انتخاب يک مربي از جمع پيشکسوتان باشد اما انصافا بايد بگويم که آنها تا اين لحظه در گفتگو با مديرعامل روي نام هيچ فردي تاکيد نداشته و صرفا تاکيد به انتخاب مربي ايراني و اولويت دادن به مربيان پرسپوليسي داشتند. اکنون نيز اطمينان داريم که مسوولان محترم وزارت ورزش به انتخاب نهايي هيات مديره منصوب به خود صحه گذاشته و حمايت‌هاي لازم را نيز انجام خواهند داد. حال اميدواريم که روز دوشنبه و در بررسي‌هاي نهايي که در جلسه هيات مديره انجام خواهد شد بتوانيم سرمربي پرسپوليس را از ميان سه گزينه نهايي (مايلي‌کهن، دايي و ابراهيم‌زاده) انتخاب کرده و به نوعي نيز از دو گزينه ديگر تشکر و قدرداني کرده و طوري عمل نماييم که آنها را به واسطه برخي مسائل از خود دلخور و ناراحت نکرده باشيم. به اميد سربلندي پرسپوليس و هوادارانش.

محمد رويانيان



کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل